De oudste vereniging van onze gemeente is de bijbelstudiegroep voor vrouwen: Dindoa. Deze vereniging bestaat al sinds 1948, dus over niet al te lange tijd vieren we ons 70-jarig bestaan. Dindoa heeft als doel: het bestuderen van de Bijbel, het Woord van God, en het ervaren van onderlinge verbondenheid en betrokkenheid bij elkaar.

Elke tweede en vierde maandagavond van de maand komen we als groep van ongeveer 15 vrouwen van uiteenlopende leeftijden bij elkaar in de kerk. Hierbij gebruiken we de bijbelstudies die vanuit het landelijk contactblad voor vrouwen in de Christelijke Gereformeerde Kerken worden aangereikt.

We ervaren de bijbelstudie-avonden en het onderlinge contact als gezellig, opbouwend en bemoedigend.