Vespers in de Stille Week: maandag 11 t/m donderdag 14 april 2022

Samen met de NGK en de GKV van Kampen en IJsselmuiden organiseren we in de Stille Week weer vespervieringen. Samen worden we stil en herdenken we het lijden en sterven van onze Heer en Heiland.

Gelukkig kunnen we daar dit jaar weer fysiek bij aanwezig zijn. Dat kan zowel in Kampen als in IJsselmuiden. Van maandag 11 t/m donderdag 14 april zullen de vespers van 19.30 tot 20.00 uur plaatsvinden in de Eudokiakerk (Kampen) en de Goede Herderkerk (IJsselmuiden). De voorgangers en musici komen, zoals elk jaar, uit de verschillende samenwerkende kerken.

De vespers zullen ook online uitgezonden worden voor wie liever nog thuis blijft of geen mogelijkheid heeft om de kerk fysiek te bezoeken. Het online volgen kan via de volgende links:

Van harte welkom!

De liturgie van deze vespers vindt u hier!