Zomerrooster kerkdiensten

Ook tijdens deze zomervakantie zullen we traditiegetrouw gezamenlijke avonddiensten organiseren met de Nederlands Gereformeerde Kerk van Kampen. Deze avonddiensten starten om 19.00 uur en vinden plaats in ons eigen kerkgebouw. Voor de volledigheid: de middagdiensten vervallen dan dus!

Voor deze gezamenlijke diensten moet u zich, in verband met de beperkte beschikbare ruimte, vooraf ook aanmelden. Na bevestiging van die aanmelding bent u van harte welkom.

Overigens heeft de NGKv van IJsselmuiden, waarmee we al jaren tijdens de zomervakantie gezamenlijke avonddiensten organiseren, besloten vooralsnog geen tweede dienst op zondag te beleggen. Gemeenteleden uit IJsselmuiden zijn, na aanmelding, van harte welkom in Kampen!