Zomerkerkdiensten

Event details

• zondag | 17 juli 2022
  • De hele dag

Traditiegetrouw zullen we ook tijdens deze zomervakantie (vanaf 23 juli tot en met 3 september) gezamenlijke avonddiensten organiseren samen met de Nederlandse Gereformeerde Kerk van Kampen.

Deze avonddiensten starten om 19.00 uur en vinden plaats in ons eigen kerkgebouw (en dus niet zoals andere jaren in de Nieuwe Kerk). Voor de volledigheid: de middagdiensten vervallen dan dus… Onze zomerse ochtenddiensten beginnen, zoals altijd, om 9.30 uur.

U kunt de diensten online meekijken en/of luisteren via ons YouTube-kanaal of www.kerkdienstgemist.nl. Klik op de gewenste button op de homepage om mee te kijken en/of te luisteren.

Van harte welkom!

De voorgangers tijdens deze zomerkerkdiensten zijn (onder voorbehoud van wijzigingen):

23-07: ds. A. Hakvoort (mo) en ds. C. de Groot (av)

30-07: ds. J.A.C. Weij (mo en av)

06-08: nog niet bekend (mo) en ds. M. Oppenhuizen (av)

13-08: ds. W. van Dijk (mo) en ds. M.B. Visser (av)

20-08: dr. J. van ’t Spijker (mo) en ds. J. Oosterbroek (av)

27-08: ds. A. Hakvoort (mo) en nog niet bekend (av)

03-09: ds. A. Hakvoort (mo) en ds. A. Hofland (av)