Onze kerkdiensten en corona COVID-19

Onze kerkdiensten zijn zowel fysiek bij te wonen als online te volgen. Tijdens de ochtenddienst is er kindernevendienst en kinderoppas voor de allerkleinsten. En na afloop van de dienst drinken we met elkaar koffie, thee of fris met wat lekkers erbij. Van harte welkom allemaal!

We conformeren ons qua coronamaatregelen aan het actuele overheidsbeleid. Op dit moment heeft dat beleid geen impact op de groepsgrootte en zijn de diensten dus voor iedereen vrij toegankelijk. Wel vragen we onze bezoekers om niet naar onze diensten te komen wanneer zij corona-gerelateerde klachten hebben.

Onze zondagse diensten beginnen doorgaans om 9.30 en 17.00 uur. U kunt online meekijken en/of luisteren via ons YouTube-kanaal of www.kerkdienstgemist.nl.