Kerst in Oud Kampen en in de kerk…

Kerst in Oud Kampen is een jaarlijks terugkerend evenement in de oude binnenstad van Kampen. De toch al sfeervolle binnenstad van Kampen verandert ook dit jaar weer op zaterdag 21 en zondag 22 december twee dagen lang in een groot openluchttheater. Ons kerkgebouw ligt op de route en daarom staat de deur tijdens dit evenement wijd open. Er is voor jong en oud altijd iets te doen. Zo is er een kindertheater met poppenspel voor de kinderen. En in een andere ruimte klinkt live-muziek: een afwisseling van verschillende soorten en stijlen kerstmuziek in een gezellige huiskamersetting. Lekker om naar te luisteren en even bij te komen onder het genot van een kopje (warm) drinken en wat lekkers.

Ook buiten het gebouw zijn we te vinden. U krijgt de gelegenheid om een kerstgroet te schrijven aan iemand die best even wat extra aandacht kan gebruiken tijdens de feestelijke decemberdagen. Deze kerstgroet wordt door ons gratis bezorgd in Kampen en IJsselmuiden.

Op zondag 22 december is er vanaf 17.00 uur een (inloop)kerkdienst met een open karakter, waarbij traditionele kerstzang en de bijbelse kerstboodschap centraal zullen staan.

Deze activiteiten rond Kerst in Oud Kampen organiseren we samen met de lokale Nederlands Gereformeerde Kerk, de beide gemeenten van de Gereformeerde Kerk Vrijgemaakt en het Kamper korps van het Leger des Heils. Om onze activiteiten vorm te geven en uit te voeren, kunnen we alle hulp gebruiken. Meedoen? Klik hier!

Meer informatie over Kerst in Oud Kampen? Kijk op www.kerstinoudkampen.nl