125 jaar CGK Kampen!

Onze gemeente bestaat dit jaar (15 januari 2018) 125 jaar! Dat willen we niet ongemerkt voorbij laten gaan, vandaar dat dit jaar een feestelijk tintje krijgt.

Als eerste is het kerklogo aangepast. Wellicht heeft u dat al gezien op het infoblad, op Facebook of hier op deze website. Gedurende het jaar worden in onze gemeente allerlei activiteiten georganiseerd. Met de organisatoren hiervan zal contact worden gelegd, zodat ook binnen die activiteiten naar voren komt dat onze gemeente 125 jaar bestaat dit jaar. Daarover volgt dus ook nog meer informatie.

Ook willen we dit jaar een speciale Schakel uitbrengen. Deze zal uitkomen als een soort magazine. Ideeën over de inhoud zijn er al. Aan de buitenkant van onze kerk hangen 2 naamborden. Deze worden vernieuwd met het nieuwe logo en in onze “huisstijl”. Zo zullen ze meer opvallen en blijven ze bij de tijd.

Houd de website in de gaten voor meer informatie! En heeft u nog ideeën of zou u graag willen meewerken? Uw hulp kunnen we zeker hulp gebruiken! Stuur een mailtje naar: 125jaar@cgk-kampen.nl

Groeten namens de commissie 125 jaar CGK-Kampen,

Brenda, Jantje, Jorine, Anquelien en Nordy