Kerst in Oud Kampen én in de kerk

Kerst in Oud Kampen… én in de kerk!

Kerst in Oud Kampen is een jaarlijks evenement in de oude binnenstad van Kampen. De toch al sfeervolle binnenstad van Kampen verandert op 16 en 17 december 2017 weer in een groot openluchttheater.

Onze kerk ligt op de route en is tijdens dit evenement open en er is voor jong en oud weer wat te doen. Buiten op straat staat een “sta op en schitter”-fotohokje, qua aankleding passend bij de inrichting van de straat. Bezoekers kunnen hier met blacklight-attributen op de foto.

Binnen in de kerk is een kindertheater met poppenkast voor de kinderen. In de andere zaal zijn doorlopend huiskamerconcerten: een afwisseling van verschillende soorten en stijlen kerstmuziek, in een gezellige huiskamersetting. Lekker om naar te luisteren en even bij te komen onder het genot van een kopje (warm) drinken en wat lekkers.

Op zondag is er om 17.00 uur een kerkdienst met medewerking van kinderkoor AllesKids. Tijdens de dienst wordt er een korte musical gespeeld en zullen er veel kerstliederen gezongen worden.

We zien uit naar een paar mooie dagen. Deze activiteiten in de kerk zijn een gezamenlijk initiatief van de Christelijke Gereformeerde Kerk en de Nederlandse Gereformeerde Kerk van Kampen.

Meehelpen? Om alle activiteiten tijdens de openstelling tijdens het KiOK-weekend te bemensen zijn we nog op zoek naar vrijwilligers! Doe je mee? Voor meer informatie: http://www.kerknaarbuiten.nl/wordpress/kerst-in-oud-kampen/