Decemberacties voor het goede doel

Traditiegetrouw organiseert onze PLU-commissie ook dit jaar weer twee decemberacties voor het goede doel.

Kerstpost

Via onze kerstpostactie kunt u kerstkaarten versturen binnen Kampen en IJsselmuiden voor maar € 0,40! En dan te bedenken dat u normaal gesproken maar liefst € 0,78 moet betalen.

Inleverdata voor de post:

• dinsdag 12 december van 19.00 tot 20.00 uur in de kerk.
  • woensdag 13 december van 19.00 tot 20.00 uur in de kerk.

Inleveren kan ook tot uiterlijk 12 december bij Annie Boomsma aan de Albert Schweizerlaan 22 in IJsselmuiden. Wanneer u niet goed ter been bent, kunt u bellen naar Gerrit Noordman (3312372) voor IJsselmuiden en Jaap en Hilda van Boven (3324220) voor Kampen, dan wordt uw kerstpost opgehaald bij u thuis.

Wanneer u ons wilt helpen met deze actie, denk aan sorteren en/of post wegbrengen, bent u van harte welkom. Neemt u dan even contact op met Annette (annetteluth@hotmail.nl) of Piet (pietvoerman@hotmail.com)

Oliebollen

En wat is het jaar afsluiten zonder de oliebollenactie van de PLU?! Uw bestelling kunt u op het bestelformulier (hier downloaden) noteren en deze in de groene bakken in de kerk deponeren. Maar bestellen kan nu ook per mail (pietvoerman@hotmail.com of annetteluth@hotmail.nl) of per telefoon (3318203) U kunt uw bestelling tot en met dinsdag 26 december doorgeven. De bestellingen kunnen worden opgehaald op zaterdag 30 december van 14.00 – 15.00 uur.

De netto-opbrengst van deze acties is bestemd voor hulpverlening in Roemenië, Oekraïne en Hongarije en voor diverse zendingsprojecten.